پرفروش ترین ادکلن های مردانه
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

برخی از افراد به شدت طرفدار عطرهای جدید و ترند هستند و برخی دیگر، عطرهای نوستالژی را ترجیح می‌دهند! در این میان، گروه دیگری هم هستند که همیشه دوست دارند عطری را استفاده کنند که در لیست برترین عطرهای جهان جای دارد. هرچند که هر ساله و با تغییر سلیقه افراد جهان، لیست برترین عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه دست‌خوش تغییراتی می‌شود اما همیشه نام برخی از این عطرها در لیست، باقی می‌ماند. اگر شما هم دوست دارید که 10 عطر ادكلن مردانه دنيا را بشناسيد و انتخابی از میان آنها داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله می‌تواند کمک‌تان بکند.
لاليك انكر نوير يا لاليك مشكي، در بیشتر مواقع جزو 10 ادکلن مردانه برتر دنیا قرار داشته است و طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد. این عطر فرانسوی در سال 2006 به بازار آمد و در گروه عطرهای گرم، چوبی و معطر جای گرفت. این ادکلن برتر مردانه به دلیل قیمت عطر مناسب، پخش بو و ماندگاری بالا، مورد توجه بسیاری از آقایان جوان قرار گرفت و عطر امضای بسیاری از مردانی شد که دوست دارند همیشه از عطرهای چوبی استفاده کنند. در نت ابتدایی این عطر ادکلن مردانه از رایحه سرو استفاده شده است تا شما از این رایحه سبز و گرم در خنک‌ترین روزهای سال، لذت ببرید. در نت میانی، رایحه خس‌خس به این ادکلن گرم مردانه اضافه می‌شود و در نت پایانی، روایح مشک و چوب کشمیر خودنمایی می‌کنند تا ما در نهایت با رایحه‌ای کاملا چوبی و سحرآمیز مواجه باشیم و بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی هم از آن بگیریم.
بولگاری آکوا پور هوم
نمی‌شود که نگاهی به لیستِ 10 ادکلن برتر مردانه دنیا بیندازیم و نام بولگاری آکوا پور هوم، به چشم‌مان نخورد. این عطر مردانه خنک در سال 2005 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار عرضه شد و در گروه عطرهای معطر آبزی جای گرفت. آکوا پور هوم عطری مناسب برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان در روزهای گرم سال است و می‌تواند حس خنکای دلچسبی در گرم‌ترین روزهای سال به شما و اطرافیان‌تان منتقل کند. شما با اسپری کردن اولین افشانه این ادکلن برتر مردانه روی پوست یا لباس‌تان، حس خوش حضور در بزرگ‌ترین و خنک‌ترین باغ میوه بهاری که درختان میوه آنجا را تازه آب‌پاشی کرده‌اند را تجربه خواهید کرد. رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس، جلبک دریایی، گل پنبه، کهربا، نعناع هندی، سدر و سالویا اسکلاریا به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار روایح چوبی در این ادکلن مردانه، شامه‌نوازی می‌کنند.
دیویدف کول واتر مردانه
از سال 1988 که دیویدف کول واتر مردانه توسط کمپانی سوئیسی خود به بازار عرضه شد، تاکنون در بیشتر سال‌ها جزو 10 عطر برتر مردانه جهان بوده است. این ادکلن مردانه خنک و معطر آبزی، برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان در گرم‌ترین روزهای سال، توصیه می‌شود. اگر اهل ریسک نیستید و می‌خواهید عطر همه‌پسندی داشته باشید که همیشه بازخورد اجتماعی خوبی برای شما در پی داشته باشد، حتما ادكلن برتر مردانه را در لیست خرید خود داشته باشید. با اولین اسپری این ادکلن رویایی، ذهن‌تان درست جایی در میانه یک جنگل ساحلی با درختانی بکر و هوایی لطیف، رها می‌شود. رایحه آب دریا در کنار اسطوخودوس، ترکیبات سبز، نعناع، رزماری، گشنیز و ترکیب کالون در نت ابتدایی این عطر خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، شما از استشمام رایحه بهارنارنج در کنار یاس، شمعدانی و چوب صندل سفید، مست می‌شوید و در نت پایانی هم اسیر ترکیبی شگفت‌انگیز همچون مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر و تنباکو خواهید شد.
ورساچه پور هوم
اگر جزو افراد عطرباز باشید، حتما می‌دانید که ورساچه پور هوم هم در بسیاری از سال‌ها از 2008 تاکنون، در لیست 10 عطر برتر مردانه دنیا قرار داشته است. این ادکلن مردانه ایتالیایی با طبع خنک خود در گروه بویایی معطر فوژه قرار می‌گیرد تا شما بتوانید هم برای استفاده روزانه و هم مهمانی‌های خودمانی و دوستانه روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. اگر بازخورد عطر برای شما اهمیت دارد و می‌خواهید اطرافیان را با حُسن سلیقه خود در انتخاب ادکلن مناسب تحت تاثیر قرار بدهید، می‌توانید روی ادکلن پوران هوم به عنوان یک گزینه کاملا ایمن و همه‌پسند، حساب کنید. این ادکلن برتر مردانه دارای پخش بو و ماندگاری مناسبی در روزهای گرم سال است و با استفاده از آن در فضاهای بسته هم باعث آزار هیچ‌کس نخواهید شد. ترکیب رایحه ترنج با لیمو ترش، بهارنارنج و رز، ترکیبی ترش و شیرین و البته دل‌نشین برای نت آغازین این عطر مردانه ایجاد کرده است. در نت میانی، رایحه سدر، شمعدانی، سنبل و سالویا اسکلاریا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در نت پایانی هم دانه تونکا در کنار مشک و کهربا، خودنمایی می‌کند.
مونک بلنک لجند (مون بلان لیجند)
یکی از معروف‌ترین ادکلن های برتر مردانه در دهه اخیر، مون بلان لیجند بوده است. این ادکلن مردانه معتدل و معطر فوژه در سال 2011 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد و به سرعت به عطر امضای بسیاری از آقایان جوان و با روحیه شاد و سرزنده قرار گرفت. تقریبا تمام افرادی که رایحه لجند را استشمام کرده‌اند، معتقدند که با رایحه‌ای کاملا فریبنده و دل‌نشین مواجه بوده‌اند و این رایحه به هیچ عنوان باعث آزار آنها، حتی در گرم‌ترین ساعت‌های روز نشده است! رایحه ترنج، اسطوخودوس، به‌لیمو و بهارنارنج در نت آغازین، رایحه رز، کومارین، خزه درخت بلوط، شمعدانی، سیب سرخ و خشکبار در نت میانی، و رایحه دانه تونکا و چوب صندل سفید در نت پایه این عطر ادکلن برتر مردانه و اغواکننده، به‌خوبی شامه‌نوازی می‌کنند تا شما نتوانید به سادگی دست رد به سینه آن بزنید.

 لینک های مرتبط:

گرانترین ادکلن مردانه

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران

 

ادکلن مردانه تلخ

ادکلن کارتیر

 

بهترین ادکلن های مردانه دنیا

ادکلن جیوانچی جنتلمن





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: